Från innohep till fragmin

DATUM: 2012-03-17 KATEGORI: GRAVID
Har haft en riktigt dålig uppdatering, ingenting jag ursäktar. Kommer svackor där man knappt vill starta en dator. Vilket jag har haft nu i någon vecka.

I onsdags så gick allting bra nere hos spec. mödravården. Allting båda lät och såg bra ut på ultraljudet. Lillis växer som hon ska och allt blodflöde kring moderkakan m.m. hör till det normala. Lättnad! Vi hade också hunnit få mina blodresultat från måndagen ( vi trodde att dom inte skulle bli klara förens fredagen ) det resulterade med att jag ska få en höjd dos i mina sprutor. Fick så snällt välja mellan att ta två innohep per dag eller att byta sprutmärke till fragmin. Fragmin är en starkare dos utav det jag behöver. Klart att jag tar och byter till fragmin - vem vill ta två sprutor per dag frivilligt?

Fick inte reda på nånting om igångsättningen. Kanske för att både Viktor och jag glömde att fråga men men vi ska ju faktiskt ner dit en gång i månaden, lite beroende på hur nästkommande besök kommer att se ut. Men vi vet att det kommer att ske en igångsättning på mig denna gång eftersom att jag absolut inte får gå över tiden. Får se hur mycket tidigare dom vill starta förlossningen då. Vi ska i alla fall verkligen försöka att komma ihåg att ställa frågan när vi är där nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin