Det är en barnvagnsdjungel

DATUM: 2012-07-26 KATEGORI: TILL LITEN
Tindra äger nu förtillfället en focus- vagn. Men om jag ska vara helt ärlig så tror jag lite att vi köpte grisen i säcken när det gäller den. Är jätte fin, verkligen och har/hade ett väldigt bra pris. Problemen kommer väl mest när man börjar köra den. Tycker den är så klumpig och svårkörd förutom när man bara går raksträckor då går den som en dröm. Men hur rimligt är det att man bara går där det är raksträckor hela tiden?
 
 
Nog om det. Viktor och jag har i alla fall bestämt att vi kommer att köpa en ny barnvagn om cirka 2-3 månader ( antagligen när hon börjar med sittdelen ). Och igår när man var en sväng inne på svens så hittade jag den nästkommande vagnen, blev helt förälskad! Så lätt körd och faktiskt inte så tokig att titta på heller. Crescent City 2012 vänta bara snart är den våran. Vi måste bara sälja av våran vagn som vi har nu och spara lite cash sen så. Åh vill ha den nöw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin