Svar på kommentarer

DATUM: 2012-02-06 KATEGORI: ALLMÄNT
Vart hittade du oljan och vad kostade den? Vill också ha den! :-)
Oljan köpte jag på apoteket i haninge C och den kostade 118kr, inte alls för dyr.

Superfint!!! Vart har ni hittat filten?
Gallerfilten köpte jag på babyland i handen eller som det nu kallas barnenshus. Annars vet jag att det finns ett stort urval av dessa på jollyroom eller i allt för föräldrar shoppen. 

Eller om du nu menar snuttefilten ( dinglissen ) så köpte jag den på ICA kvantum i nynäshamn.

BioOil vad är det?

BioOil är än olja som ska förebygga bristningar, hjälpa mot ärr, åldrande och torr hy m.m. Blev tippsad om den förut och dom på apoteket rekomenderar den skarpt. Man kan säga att BioOil är en "allt i allo" olja.

Kommentarer
Postat av: monia

Hej! Har tävlingar i bloggen som kanske kan passa dig ? :) Kika gärna in under kategorin "TÄVLINGAR"



Presentkort hos hejbaby.se och en body med värmeindikator som signalerar när barnets kroppstemp blir för hög.

Och kom ihåg: Tävlar man inte - kan man inte vinna ;)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-02-06 @ 19:35:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg, Hur hittade du den? Blev så nyfiken när jag såg att du också bodde i Nynäshamn =)



Kram på er!

2012-02-07 @ 08:19:44
URL: http://varalskling.blogg.se/
Postat av: Jeanette- Längtar tills USA resan!

Härligt! :)

ha en fortsatt bra dag!

2012-02-07 @ 11:56:33
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin