Tvångstankar

DATUM: 2012-04-18 KATEGORI: MOBILBLOGGAR

Kan må hända att jag lider av syndromet "tvångstankar". Jag bara måste sortera alla bilarna i ahlgrenspåsen så att det är lika många av varje färg, resterade får sambon eller soptunnan. Sen måste jag lägga upp en av varje färg ( alla skall vara åt samma håll ) i färg ordningen rosa, vit och grön.

Nu kan jag börja äta av dom? Ikke!

Börjar med att trycka ihop dom så att dom blir plattare. Sen tuggar jag bort toppen på bilarna för att sedan ta varsitt hörn ( höger sen vänster ). Nu kan jag njuta av bilarna. Mums!

Vet inte varför jag gör detta om och om igen? En vana som sitter i? Har gjort detta så länge nu precis i samma procedur så det är inget som man direkt lägger märke till. Man kan kalla det tvångstanke..

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till 3

sv: haha. ja det lät som en tvångstanke, en gullig sådan dock:)

2012-04-18 @ 20:41:02
URL: http://jobeah.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till 3

öhm.... vet inte varför jag skrev "sv:" hade nog vanan innne att svara på kommentarer, Du får ursäkta min hönshjärna.

2012-04-18 @ 20:41:52
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin