Mica klagar

DATUM: 2011-03-04 KATEGORI: ALLMÄNT
Är riktigt sliten idag, försöker att ladda upp lite ny energi med att ta en powernapp men det funkar ej. Kan inte somna om! Vaknade redan vid kvart i sju i morse av mig själv. Till min förvåning så var jag faktiskt riktigt hungrig, brukar ju aldrig vara det på morgen annars. Kan nästan satsa pengar på att det bara berode på att jag inte fick äta nångin förns jag hade varit på LABB och lämnat blodprov. Och dom öppnar inte förens klockan åtta på morgonen.

Tog en liten promenad med hunden innan jag gick dit och lämnade honom utanför - det brukar ju inte ta så lång tid - tydligen så var det tvärtom dagen idag. Fick vänta i ungefär en timme och jag kan ju lova er att den timmen kändes som en hel dag. Tänkte både på hunden ( hur han hade det där ute ) och att tygla ner mitt temprament, 5min väntan till så hade jag blivit den gröna gravida hulken.

Ett plus i all fall var när jag väl fick lämna mitt blod, att det gick så fort. Tycker verkligen inte om "sprutnålar"! Blir alltid som en förvuxen bebis när någon nämner ordet blodprov eller spruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin