Packar litens BB-väska ikväll

DATUM: 2011-06-12 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Jag får börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för den urusla uppdatteringen - FY MIG! Nåja dom här senaste två dagarna har det faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv som är värda att dela med sig av. Har varit lite små deppig också men det är över nu och är på ett toppen humör istället. Love my life! :)

Idag så hade jag tänkt mig att hälsa på min kära mor och titta på lite av bilderna från stugan i Norge, kommer antagligen att vilja åka upp dit på en gång. Men nu är det som det är. Får sluta ögonen lite och drömma mig dit en liten stund. Det kan väl inte skada så mycket?!

Ikväll så har Viktor och jag bestämt att vi ska börja packa lillens BB-väska, allting är ju färdig tvättat och hemma i lägenheten. Det enda vi behöver är lite filtar. Men dom kommer vi beställa hem ikväll så dom åker ner lite senare.

Till Bebisen( Nicholaj ):
Babyskydd till bilen
Gallerfilt
Overall ( enligt väder )
Body & byxor stl. 50
Pyjamas stl. 50
Strumpor
Mössa
Snuttefilt
Våtservetter
Blöjor
Napp

Är det nånting mer som man behöver packa med sig till bebisen? Eller räcker det med det jag har skrivit upp här? Uppskattar gärna lite tips.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det finns kläder och blöjor på BB, så egentligen behöver man bara hemresekläder. Det är ju klart att det är mysigare med sina egna kläder, men det behövs som sagt inte. Men annars ser det väl ut som en bebisväska =)

2011-06-12 @ 17:33:53
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: Emelie, gravid i v34

Nu vet jag ju inte själv, men har hört att babyolja är bra för att få bort det första bajset. Jag ska packa ner det iaf :)

2011-06-13 @ 00:27:30
URL: http://litetunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin