Förvärkar är inte att leka med

DATUM: 2011-06-03 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Ajajaj fy satan vilka förverkar jag hade igår kväll. Dom var verkligen inte att leka med, har fått det innan ett antal gånger men absolut inte sånna här kraftiga och intensiva. Var nästan så att jag började fundera på om dom "riktiga" verkarna hade satt igång. Tur att det hela började avta runt 12 tiden. Måste ju tillägga också att man kände sig rätt så mör i hela magen idag när man vaknade till på morgonen.

Hur ska det gå när det verkligen är på alvar och bebisen vill titta ut? Börjar bli skrämd när jag tänker på det särsklit efter det som inträffade igår och hur jag reagerade på just den smärtan.. Denna nojja säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin