I miss you every singel day

DATUM: 2011-07-25 KATEGORI: FINASTE ÄNGELN
Igentligen skulle du blivit hela 5 veckor idag om inte detta tragiska skulle ha hänt. Sån här orättvisa borde inte få finnas! Och jag kan inte förstå varför detta just skulle drabba oss?
Varför varför varför!


Det är en väldigt stor pusselbit som saknas i mitt hjärta och den pusselbiten tog Nicholaj med sig. Han kommer alltid att vara min största kärlek här i livet - saknaden av honom kommer jag att bära med mig varje dag tills jag själv går i graven. Mitt hjärta kommer aldrig att bli riktigt helt igen!

Kommentarer
Postat av: naliie

<3<3<3!

2011-07-26 @ 16:49:54
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Felicia - Mamma till Melwin ♥

Tänker på er ska du veta... <3

2011-07-27 @ 19:12:27
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Ida - Foto och vardagsblogg

Usch...jag blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på vad som hänt er :( Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom...Ta hand om er

2011-07-29 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin