SKITER I DAG 20, KÖR PÅ DAG 21

DATUM: 2011-01-08 KATEGORI:
Ett annat ögonblick som jag har haft. Detta är mer en rolig grej som jag tänker dela med mig utav nu. Viktor och jag hade bara träffat varandra i några veckor typ en månad högst. Så var vi med Nathalie och Micke, skulle käka kräftor nere i hamnen och drika lite vin. Bara mys tyckte vi! Stannade till och med upp ett flertal människor som kom fram ( vi förbereder oss för en utskällning ) och säger vad mysigt ni har det. Efter en flaska vin och en massa kräftor i magen så slank frågan ur Nathalie om Viktor och jag var ett par än. Själv tänkte jag precis öppna munnen och säga att; Nej det är vi inte! Vi bara träffas. Hann inte komma så långt innan Viktor tog orden ur munnen på mig och sa; Ja vi är tillsammans! Vi har varit ihop nu i snart en månad.

Trodde nästan att jag skulle sätta vinet i halsen. Men det var så våran historia med varandra började, kan man säga. Tänk om vad som hade hänt ifall jag hade hunnit svara först. Hade det sett ut så här nu som det gör?

Kommentarer
Postat av: naliie

hahahaha :D åh det där kommer jag ihåg :D

fan vad kul vi hade :D

2011-01-10 @ 17:30:13
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin