LUTFISK

DATUM: 2011-01-24 KATEGORI: ALLMÄNT
Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen. Jag ska ändra mig och bli bättre, jag lovar!

Blev bjudna på middag igår hemma hos min mormor och morfar. Måste ju faktiskt säga att jag tycker det är mycket roligare att bli bortbjuden dit än att gå på resturang eller nått. Får alltid en sån otroligt god mat och ett sånt trevligt sällskap. Kan man få det bättre? Denna gång så blev vi bjudna på lutfisk, yam yam! Förstår inte hur vissa inte tycker om den maträtten. Visst så är fisken i sig inge vidare men det är ju alla kryddor och tillbehör som gör det.


Idag kommer jag längta ivrigt tills Viktor kommer hem. Han provjobbar på kvantum idag och jag bara måste höra hur det gick för han. Inte för att jag tvivlar på att det gick bra men jag är så nyfiken av mig.. Ska också förbi sjukgymnasten idag, de blir inge vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin