Minneslundet

DATUM: 2011-08-24 KATEGORI: FINASTE ÄNGELN
Som jag redan sa igår så var Viktor och jag förbi minneslundet. Vi hade med oss en blombuket och ljus. Själv var det första gången då jag var där, hade aldrig sett innan hur det såg ut. Men det var verkligen jätte fint! Påminner om en liten oas.


Jag var stark hela vägen tills vi var påväg till bilen igen. Kändes som att energin bara sögs ut ur mig. Benen vart som spagetti och jag kunde kanppt andas. Det är i dessa stunder man verkligen undrar om man orkar mer? Och är tacksam att man inte går igenom detta helt själv!


Kommentarer
Postat av: naliie

Ni är så starka gumman!

<3<3<3

2011-08-24 @ 15:34:21
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag beundrar dig något enormt. Jag hade ALDRIG klarat av att gå igenom denna sorg du gör, du är så stark. Jag förstår inte hur du gör, men du är så himla bra, så underbar. Eran Nicholaj finns alltid med er. Jag tänder ett ljus för er. Styrke kramar till er.

2011-08-25 @ 08:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin