Extremt sjuk under kvällen

DATUM: 2011-04-11 KATEGORI: ALLMÄNT
Varning för känsliga läsare!

Ush, fy fan det är det ända jag kan säga om gårdagens spektakel. När jag och Viktor sitter och tittar lungt och stilla på BB så börjar jag först tycka att allting är så otroligt varmt och därför börjar jag svettas mer. Sen kommer det som magknip som sträker sig över hela magen, från buken till rebenen. Strax där efter går jag snabbt på toaletten ( behöver nog inte skriva vad jag skulle göra där ) men det slutade med att jag var tvungen att ställa en hink framför mig också. Det spruta från båda ändarna! Tillslut kunde jag med all min kraft krypa in i duschen och sitta där inne med rinnande kallvatten över hela mig för att senare ta mig till sängen och säga "go kväll".

Trodde jag, strax där efter var jag tvungen att springa till toaletten igen men denna gången var det bara en massa kräkningar. När det väl var över så fyllde jag en hink med lite vatten och tog med mig den till sängen. Så fick den stå där neranför min sängkant så fint, i fall jag nu inte skulle hinna till toan under natten.

Det var riktigt längesen jag kände mig så liten som jag gjorde igår kväll. Ville bara "dö" ungefär. Tur för mig att jag hade Viktor där i närheten som kunde agera lite slav en stund innan jag blundade till. Vad skönt det är att ha någon till person när man mår så dåligt. Utan en hjälpande hand hade man nog mått ännu sämre.

+et var ju också att jag hade det lite svårt att somna under natten pga bäckenet. Kunde knappt ligga på någon sida utan att snabbt byta ställning hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin