Snurrig mamma

DATUM: 2011-04-16 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Kanske bara nått jag har fått för mig men fasiken vad jag tycker att folk stirrar på en när man är ute och traskar. Blir nästan lite irreterad när man känner av dessa stirrande blickar!

Nog om det tänkte nu berätta istället om mina extremt konstiga tankar som snurrar runt i huvudet. Jag och Viktor tog ju reda på könet när vi var på rutinultraljudet, såg tydligt snoppen på lillkillen. Eftersom man såg det så tydligt så tyckte inte BM att det var nödvändigt att kolla mer och extra "noga" ifall det kunde vara något annat. Trots det så tänker jag ofta nu på ifall det skulle kunna vara en flicka i magen.

Fråga mig inte varför jag håller på att innbilla mig sånna saker. Är så fundersam i dagens läge, tankarna fullkomligt bara sprakar i huvudet på mig.

* Vi vet ju att du är en liten kille, så vad håller mamma på med?*

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag tog också reda på könet som då till 98 % skulle vara en tjej, men ut kom en grabb!

2011-04-16 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin