Planer för dagen

DATUM: 2011-04-30 KATEGORI: ALLMÄNT
Vi säger väl godmorgon då. Har försökt med att ta en liten "längre" sovmorgon idag, gick ju sådär. Dagens planer idag är i alla fall att åka upp till byggmarknad och köpa lite material till skötrummet och köpa färg + sandpapper så vi kan få bebissängen helt klar. Runt halv sju snåret så är jag bort bjuden på middag hem till min pappa. Hoppas lite på att Viktor tänker följa med också, det skulle göra både mig och min far glada. :)

Ska försöka ha kameran uppe i högsta hugg! *Påminnelse till mig själv!*

Kommentarer
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

sv: Nä de funkade inte för mig heller, fick kramper och kräkningar, tar ett par järn+folsyra tabletter som håller min järnnivå stilla, så jag sjunker förhoppningsvis inte mer.. Men det är nte kul med tabletter och sprutor! Stackars oss ;)



Ja visst, det är helt underbart. Samtidigt som jag kommer att sakna min mage sedan så längtar jag bara efter bebisen. Att bara ligga och titta på h*n hela dagarna :)

2011-04-30 @ 11:41:41
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin