BLOGGTORKA + STAFFLICOCKER

DATUM: 2010-12-14 KATEGORI: ALLMÄNT
Har haft en blogg-torka på två dagar nu men nu är det över.

Söndags; Tredje advent firande hos mormor och morfar. Blev bjudna på hemma gjord tomtegröt med en skinkmacka till, glögg ( must till mig ), saffranskaka och kaffe. Vi pyntade pepparkakshus och granerade apelsiner med nejlikor. Det var inte bara tredje advent vi firade de var också min morfars dag. Han hade fyllt år dagen innan så vi satte två flugor i en smäll. Nej men jätte mysigt hade vi!

Måndags; Följde jag med min mamma och hennes kille Mike till svandammsskolan. Kollade på när min lillebror Isac lussade med sin klass. Efter hade jag bokat tid för vetrinären kl.10.30, Hendrix har haft problem med sitt öra nu ett tag. Vi bestämde oss för att det var dags att han skulle bli kollad av en vetrinär nu när hans andra öra också hade blivit lika dåligt. Hela summan gick på 6200:- + 250:- för medecinen. Vi får provsvaren från hans odling om ungefär en vecka och jag kan nog inte vara mer spänd. Han hade tre bakterier i öronen och dom kunde bara se en utav dom ( där utav odlingen ) stafflicocker. Hoppas verkligen på att det inte är nått ännu värre som kommer fram senare..

Hur ska jag göra nu när man har fått reda på att sin hund har stafflicocker? Jag vet att det är farligt för barnet som jag bär och jag vill absolut inte att den ska ta nån skada av detta. Måste kolla upp det här ordentligt nu och om det visar sig att jag inte äns ska vara i närheten av hunden så får han bo hos min mamma ett tag framöver tills det har lagt sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin