FRI FRÅN CIGG

DATUM: 2010-12-15 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN

Hur illa ser det liksom inte ut?


Nu har man allt varit duktig, har inte rökt på över 8 dagar. Men det är ju en självklarhet att man inte ska röka när man är gravid tycker jag. Har alltid tyckt att det ser så fel ut när en gravid kvinna står och röker eller när dom går med sina barnvagnar och tänder en cigg. Nej ush det ska inte vara jag ( har jag tänkt hela tiden )! Men jag trodde verkligen att det skulle vara lättare med att lägga av med rökandet. Mer fel kunde jag inte ha. Har haft det mycket svårare den här gången med att lägga ner rökandet, varför vet jag inte? Kan det bero på att man var stressad i början? Huvudsaken är i alla fall att jag har lakt ner det nu och att jag inte har några som helst planer på att börja igen. Vill absolut inte utsätta mitt barn för det eller för min egna del heller. Jag har ett väldigt stort ansvar redan för något som är så litet och oskyldigt. Så nej inga som helst droger i min kropp, jag och bebisen ska vara rena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin