BÖRJAR IGEN

DATUM: 2010-12-09 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN

Har bloggat innan men la av ganska så snabbt, hade ju inget att blogga om ungefär. Men nu så sätter jag igång igen!

 

Det var inte riktigt meningen att man skulle bli förälder nu. Men det blev som det blev. Jag och min sambo ”Viktor” har varit tillsammans nu i snart 3år och har ett stabilt förhållande, egen bostad och vi jobbar så mycket som vi båda kan. Så vi såg ingen anledning till att ta bort ”det”, vi välkommnar hon eller han med öppna famnar. Den 6 december så var jag på besök hos MVC och skulle kolla upp hur allting hade gått. Det visade sig att jag var då i v.9+2 ( mer än vad jag trodde ) nu är jag v.9+5 så jag aldelles strax in i vecka 10. Det var inte det ända vi kollade upp när jag var där! Fick göra en till sänka för att kolla vad man hade för blodgrupp, nån sjukdom och hur mitt blodvärde var den här gången. Förra gången så låg jag på 99 ( normalt 120-125 ) och den här gången så var det 110, antar att dom där järntabletterna funkar. Men hon vill att jag ska öka dosen med två om dan.

 

Mvh//Mica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin