Veckoresume

DATUM: 2012-05-14 KATEGORI: ALLMÄNT
  • Två nya kusinbarn har kommit till värden ( sysslingar till Nicholaj och Lillis ). Den 8 anlände "N" och "J" son. Och den 10 anlände "S" och "J" son. Båda två friska och helt bedårande pojkar.
  • Min Viktor fyllde 22 år i torsdags ( 10 maj ), på självaste födelsedagen tog han och jag det bara lugnt. Ingen bjudning eller så eftersom att han fyllde år mitt i veckan. "Kallasfikat" hade vi uppdelat nu i helgen. Lördagen så kom hans respektive och gratulerade medans på söndagen så var mina respektive inbjudna på gratulationsfika.
  • I fredags så var det kontroll besök på MVC. Allting såg jätte bra ut och följer kruvan jätte fint. Kommer att skriva mer om detta i ett separat inlägg.
  • Målade om vårat sovrum ( helt själv ) från kermitgrön till vitt. Det vart verkligen ett jätte lyft i det rummet. Kommer att lägga ut mer bilder på slutresultatet av s-rummet när Viktor och jag har varit på ikea och innhandlat den nya sängstommen m.m.


Bilden underst föreställer presenten som jag gav Viktor när han fyllde år, haha han tyckte om den i alla fall. Bilderna ovan är den sämmre varianten av före-bilder på s-rummet.


Ja som ni kanske märker så har jag verkligen inte legat på latsidan denna veckan. Har haft och göra precis hela tiden, om inte bakning och städning har stått på schemat så har jag stått i högsta hugg med en pensel i handen. Där utav den otroligt usla uppdateringen här i bloggen. Har knappt tänkt på den.  Och utav det fysiska tempot som jag har kört med hela veckan så har min kropp sagt upp sig. Får skylla mig själv där lite grann men jag kan inte bara sitta på mitt arsle och inte göra ett skvatt. Är så envis och ettrig så om jag har skansen till att tex måla om ett helt rum så göra jag det på engång och inte väntar tills jag får hjälp. Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin