Energin på noll

DATUM: 2012-03-13 KATEGORI: MOBILBLOGGAR

Är absolut inte på topp idag, var jag igentligen inte igår heller. Trött konstant. Känns som om jag är helt nyvaken hela tiden och får små blackouter vid några tillfällen. Vill igentligen bara gå och lägga mig men jag vet att det inte kommer bli bättre för det. Behöver energi!

Imorgon är det ju en tripp ner till Södertälje igen. Viktor och jag ska vara där vid 11 tiden. Hoppas allting ser bra ut och att vi får bra svar på alla våra funderingar.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till! Hoppas att du blir piggare snart!

2012-03-13 @ 20:34:57
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej Mica! Hoppas att du mår bra. Hur gick det i Södertälje? Mår Lillis bra? Ha en fin vecka, ta hand om er. Kram

2012-03-15 @ 18:13:55
URL: http://lillenandme.blogg.se/
Postat av: Terese

Man kan inte vara på topp gämt

2012-03-15 @ 18:31:40
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin