Resultatet på spjälsängen

DATUM: 2012-06-01 KATEGORI: TILL LITEN

Som ni ser så var den svart innan ( med några slitmärken efter flytten ) nu är den i en matt grå färg, nästan lite "blågrå". Vart verkligen jätte fin och både Viktor och jag är supernöjda med resultatet. Det som återstår i Lillis sovhörna är bara lite småsaker nu. Ska tex bädda, sätta dit nått mjukisdjur, få upp väggtexten, ja göra det hela lite mer personligare och lite "flickigare".

“ Klappar mig själv lite på axeln, ja jag är duktigt! ”

Kommentarer
Postat av: Felicia - Mamma till Melwin ♥

Åh vad fint det blev! :)

2012-06-03 @ 17:02:31
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, gud vad fin spjällsängen blev :) ett litet tips till er från mig bara. Det ser ut som att ni har spjällsängen vid fönstret, eller jag kanske har fel. Tänk på att om den står vid fönstret och så att det drar mycket kall luft och så därifrån så att inte eran lilla Sötnos blir sjuk. Lycka till med allt och täck för en super bra blogg. Massa kramar

2012-06-04 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin