FÖDELSEDAGSFIRANDE + PLUGGA

DATUM: 2011-01-20 KATEGORI: ALLMÄNT
Ingen uppdatering igår. Fick aldrig något tillfälle att blogga, skyller på Viktor som hade kontrollen över datorn och tvn hela kvällen. Grr! Vet inte om jag kan hålla det men jag ska försöka med att blogga varje jäkla dag..

Igår hade vi födelsedags firande. Viktors mamma fyllde år. Så vi var ju självklart hemma hos henne en bra stund på eftermiddagen fram tills en bit på kvällen. Vi blev serverade ( min favorit ) prinssestårta, bullar, afteregiht och självklart kaffe. Innan vi kom över så var vi hemma hos Viktoria och Magnus, eller i alla fall jag! Viktor var på jakt efter en laddare till en gammal bärbardator.

Dags att sätta på en panna te och göra iårdning några frukost mackor. Bänka sig framför "Days" som man troget följer. För att sedan försöka få tag på Ola Karlsson på gymnasiet. Japp jag har bestämt mig för att ta upp mitt pluggande nu. Om jag ändå inte får någe jobb så kan jag lika järna starta operation "få upp betygen i grundämnerna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin