DAG 17

DATUM: 2011-01-04 KATEGORI:
Mitt favoritminne måste jag nog ändå säga ( just nu ) var när jag fick reda på när jag var gravid. Chocken tog över och när testet va klart så gick jag ut till nathalie som satt i väntrummet. Så berättade jag självklart för henne och tydligen så hade jag en sån min i ansiktet som jag har när jag ljuger om nått.

Jag: *singnalerar med händerna på magen mot henne*

Nathalie: Vad menar du?

Jag: Ja är gravid!!!!

Nathalie: Men vah! Alvarligt?

Jag: Ja jag är alvarlig.

Nathalie: Sluta ljug, jag ser ju på dig att du ljuger.

Jag: Men jag lovar jag ljuger inte. Jag är gravid!

Självklart har jag många andra minnen som kanske är mycket roligare och bättre än denna. Men i min mening så tycker jag att den här är värd att vara först ( just nu ) nu när alla har tagit det så bra. Det var ju därför det inte var så roligt i början. För man viste inte hur alla andra skulle ta det eller hur Viktor och jag skulle göra eftersom det absolut inte var rätt tid att skaffa barn. Men allting blev ju bra i slutändan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin