3 veckor gammal

DATUM: 2012-07-12 KATEGORI: 0-3 MÅNADER
Var på 2a BVC- besöket igår med Tindra. Denna gången vägde hon 3980g och var 52,5cm lång med ett huvudomfång på 36cm. Min lilla bebis är på väg att försvinna börjar misstänka att jag har grädde i bröstmjölken.
 
Våran "stora" tjej idag blir hon hela tre veckor gammal. Tiden verkligen bara flyger förbi. Snälla kan den stanna upp lite!
 

♥ TINDRAS TILLVÄXT ♥

120621 Nyfödd - 3380g, 50cm & huvudomfång 35cm
120629 Hembesök - 3510g
120705 BVC - 3650, 52cm & huvudomfång 35,4cm
120711 BVC - 3980g, 52,5cm & huvudomfång 36cm
 

Kommentarer
Postat av: Olles änglamamma

Hej. Googlade på "änglamammor" och kom till din blogg. Vi förlorade vår Lilla Olle den 5/7 i år och är mitt uppe i det hela. Även fast det bara är drygt en vecka sen så går jag ändå och undrar när man ska våga igen? Har återbesök hos läkaren i augusti, och hos BM i september så lär bli tidigast efter gynundersökningen hos henne. Vår lilla Olle dog i magen i v 32 pga att navelsträngen var virad 4 varv runt halsen och var även en knut på den. Extrem otur alltså. Beklagar förlusten av er son och grattis till att er andra graviditet slutade så fint. Det ger en lite hopp i alla fall <3

Svar: Jag beklagar verkligen förlusten av eran Olle. Livet är fruktansvärt orättvist. :(
När jag och min sambo förlorade våran son så visst vi redan att vi ville försöka på "nytt". Vi använde inget skydd, det skulle få ske när det ville. Vi ville inte ha någon press på oss. Som det lätt kan bli om man verkligen ivrigt försöker. Så mitt uppe i flytten till den nya lägenheten så plussade jag. Jag vart gravid ungefär nästan exakt tre månader efter förlossningen med Nicholaj. Min kropp var alltså mogen att ta emot ett barn då. Tror faktiskt att det bästa sättet är att faktiskt inte försöka för mycket och att inte sätta för mycket press på varandra.
Är glad att jag kunde skänka er lite hopp!

Jag vill sänka er en massa lycka. Hoppas att allting flyter på för er och att ni får det ni önskar er snart. <3
Mica J.Ericson

2012-07-15 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin