Samma blodgrupp

DATUM: 2012-01-03 KATEGORI: GRAVID

Ringde idag till MVC nynäshamn i frågan om; Varför vi ännu inte fått hem någon kallelse till RUL och att vi inte fått hem papprerna om vad pyret har för blodgrupp? Kan inte minnas att det tog så lång tid för oss den förra gradiviteten efter inskrivningen om att få dessa papprena hemskickade.

Vi fick reda på att pyret i magen har samma blodgrupp som mig ( A- ), papprerna kommer vi att få vid nästa koll. Skönt att ha vetskapen om att jag slipper ta RHD sprutor denna gången också.

Ska ringa till Spec. MVC i södertälje i morgon och be dom skicka kallelsen hem till oss ( vi har tydligen en tid inbokad?! ) samt lite fler frågor kring gradiviteten. Hoppas på att det inte är allt för många veckor tills RUL, är riktigt nyfiken på om det är en lillasyster eller lillebror som ligger och växer i min mage.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Mica! Hoppas att det e bra med dig. Skönt att du slipper ta Rhd sprutor. Är lika nyfiken som dig vem som bor i din mage. Ha en fin vecka. Ha inte dåligt samvete för att du inte kommenterar så ofta på min blogg. Tycker det är kul att du läser den :) Kram till dig, sambon och pyret.

2012-01-04 @ 09:41:07
URL: http://lillenandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin