Kisse

DATUM: 2012-02-23 KATEGORI: ALLMÄNT
Idag skulle vi igentligen hämta våran lilla nya familjemedlem, katten Skrollan. Efter så mycket tjat från Viktors sida så gick jag tillslut med på(t). Orkade bara inte med hans stora hundögon varje gång han gosade med min kusins katter. Så japp nu kommer vi vara kattägare, fast det blir på lördag som vi hämtar hem henne. Bild kommer då!

Annars så är det helt underbart väder ute. Får kli i benen och måste bara ut på en "liten" promenad. Blir nog att man tar fram sin älskade jofama skinnjackan idag också. Känns som om det är dags. ^^

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Mica! Hoppas att allt e bra med dig/er. Kul att ni ska bli med katt :) Vi är redan kattägare till två tjej katter. Ha en skön vår promenad, själv har jag redan vart ute & promenerat idag, kallt i vinden men soligt :) Trevlig helg! Ta hand om er! Kram

2012-02-23 @ 14:22:11
URL: http://lillenandme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Se till att du INTE gör rent i kattlådan bara, det är skadligt om man är gravid! Kram

2012-02-23 @ 14:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin