Tiden räcker inte till

DATUM: 2012-08-12 KATEGORI: ALLMÄNT
Bloggen hamnar mer och mer åt sidan. Har inte direkt den tiden att sätta mig ner och "blogga" ofta längre. Dom små/få breaken jag får i min vardag utnyttjar jag till att antingen sätta mig själv lite i focus ( vila, tvätta håret, promenader m.m. ) eller göra alla dessa hushålls sysslor som också behövs göras. Därutav hamnar bloggen lätt lite åt sidan, den kommer inte så högt upp på min prioriteringslista.
 
Under denna lilla bloggtorka så har lillflisan hunnit bli hela 8 veckor gammal, 5030g och 55cm lång på 6 veckors tillväxtkontrollen. Hon är verkligen inte den där lilla spädgrisen längre! Hon har börjat ge oss stora leenden som går från öra till öra. Så söt så att man spricker när man får ett stort leende från henne. Vad har jag gjort för att förtjäna denna lilla prinsessa?
 
 
Måste också tillägga här i ett hörn att den nya vagnen är helt super. Är helt såld och ångrar inte köpet ett dugg. Den håller verkligen vad den lovar sen är den snygg också. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hej :) Har följt din blogg den början så det är kul att se eran lilla tjej, va fin hon är :) Tänkte fråga hur du har gjort tavlan med fötterna? // Mvh Annika

2012-08-12 @ 21:34:49
Postat av: Annika

Hej hej :) Hur har du gjort tavlan med lilltjejens fötter? Mvh Annika

2012-08-12 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin