Hur det gick på första träffen

DATUM: 2011-05-30 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Blev ett lite senare inlägg än vad jag hade tänkt mig. Mötet/träffen gick jätte bra. Kändes som att vi fick riktigt bra information om allt och att man fattade ordentligt. Är glad att Viktor kunde följa med också och han känner samma sak som jag - att det var riktigt skönt att följa med och ta in all information själv samt höra den med egna öron.

Efter mötet så gick vi faktiskt ut och åt på rotundan nere i hamnen. Fick med oss grannarna som också ska ha en liten i juli. Blir full rulle i denna trappuppgång på fredsgatan i sommar. Nej nu ska jag tvätta av mig sminket och faktiskt gå och lägga mig, är väldigt trött efter dagens händelser.

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin