Glöm det jag skrev angående knoddens blivande vikt

DATUM: 2011-05-28 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Haha ja är jag blond eller vadå?! Tydligen så hade jag ( och viktor ) totalt missuppfattat det jag skrev senast om lillpojkens vikt. Trodde ju sten hårt på att han skulle vara en liten räka när han skulle födas och började fundera på hur man skulle få hem en sådan liten krabat som skulle drunkna i allt tex. babyskyddet. Tur nog så har jag blivit underlättad av vissa att det inte stämmer och att han kommer att vara lite större än just 2293g när han föds.

Så jag och sambo Viktor tackar för att ni förklarade detta för oss! :)


Kommentarer
Postat av: naliie

det blir en större bebis haha :P

inte långt kvar nu :D

ååh vad kul Micus :D

2011-05-28 @ 20:56:53
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin