MVC

DATUM: 2011-03-03 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN

Så där då, då har man varit på kontrollen. Har fått mitt moderskapsintyg som jag ska skicka iväg till försäkringskassan idag. Nicholaj var en väldigt envis liten krabat där inne när vi skulle lyssna på hans hjärta, han ville verkligen inte vara med. För varje gång hon tog den där apparaten mot magen och försökte lyssna så sparkade han till den hårt och vände sig om. Tur så hörde Maria hans hjärtljud precis i början lite snabbt och det var det normala på 140 s/m. Skönt!

 

Visste redan innan att mitt Hb skulle vara kasst men jag kunde aldrig ha gissat på att det var så lågt. Som sakt så är det normala på 120, nu var mitt på 93 i värde. Så jag ska till labb imorgon och lämna en massa blodprov. Har fått en tid till en läkare den 8/3, eventuellt så kommer jag att få ta järnsprutor. Mmm jag diggar verkligen!

 


Början av den fina lilla kurvan ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin