Läckande bröst

DATUM: 2011-03-26 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Ja då har det även börja hända mig, började lite smått igår att läcka ur de högra bröstet. När jag väl upptäckte det var det bara rent utav ett misstag. Min hand snuddade bröstvårtan lite hastigt när jag skulle göra nått och "pam" jag blev lite blöt på handen. Tänkte först i mitt stilla sinne att det måste vara från när jag duschade sist, det kanske var för en halv timme sen ungefär. Så då kanske det hade stannat kvar lite vatten?!?! Nepp! Snabbt efter det så började det läcka ännu mer och när jag kollade var det i en vit och genomskinlig färg. Började då att trycka lite försiktig på bröstet för att kolla att det verkligen stämde och då kom det ju självklart mer. När all klockor väl hade stannat så bryter jag ut i panik. Tycker allting var så äkligt!

 


" dessa små sexiga godbitar kommer nog snart ligga i min bh, hubba hubba! "


Nu idag så har det inte hänt någe mer gång. Men jag antar att det kommer komma senare igen. Kan ju inte påstå att man känner sig någe vidare sexig för pojkvännen när bröstet "snorar", har mycket att se fram imot. För mina planer är ju faktiskt att jag ska amma mitt barn. Men jag får väl lov att tycka att det är lite små äkligt nu i början va?!

Kommentarer
Postat av: Emelie, gravid i v23

Min har också börjat lite smått. Eller dom läcker inte direkt, men et går att trycka ut. Jag måste trycka ut ett par droppar lite då och då för annars blir jag så jäkla spänd och öm...men det är väl bara att vänja sig :P

2011-03-26 @ 15:35:21
URL: http://litetunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin