Mommy whants you out

DATUM: 2011-06-07 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN

Kan inte bekämpa det längre och kan inte skjuta upp på det mer. Nu måste den ut - navelpiercingen alltså. Börjar bli lite obehagligt att ha den i + att jag börjar bli lite röd runt den översta kulan. Men om det inte hade varit för det så hade den stannat där den sitter!

 

Man kan säga att jag har lite svårt att släppa greppet där oavsett om det handlar om en ynka liten piercing som man kan göra "om" efter gradiviteten. Tror det hela handlar mer om de psykologiska och jag vill fortsätta vara mig själv. Har märkt bara den senaste veckan hur min kropp förändras radikalt, utan att jag kan göra nånting åt saken. Pratar om bristningarna som jag har fått på magen och jag svär på att dom kom under en natt ungefär. Så fort gick det! Innan har jag bara haft på höft- partiet och då gjorde det mig inte så mycket bara det hölt sig i det området ( tyckte jag ). Säger bara att det vart väldigt chockartat när jag upptäckte ränderna på magen.

 

Kan jag bli mycket större nu? Skulle inte tro det! I sånna fall kommer jag ju bokstavligen att brista itu. Tycker att lillknodden kan ta och komma ut nu, för större det jag ju inte bli?!?!


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej !

Angående din piercing så finns de en speciell du kan köpa nu när du inte kan ha din vanliga längre. De är en lång plaststav och de verkar ju bättre än att ta ut din och sen låta de växa igen för att sen ta om hålet efter förlossningen. Köp en sån, finns säkert om du frågar på Nynäs tatuerarn. =) Att rekommendera!



Jag är själv gravid, men har dock inte hål i nalveln, men jag har en vän som hade en sån stv och den funkade jätte bra.



Inloggning till min blogg får du här.

D&M är användarnamnet och tredjenovember är lösenordet =)

www.denisealinajosefine.blogg.se



Ha de bra, från Denise (också från nynäs)

2011-06-07 @ 21:39:36
URL: http://denisealinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin