Gårdagens shopping

DATUM: 2011-06-10 KATEGORI: TILL LITEN

Ja igår så fick jag ju med mig hem lite saker till lillen. Var inne i farsta med min kusin Nathali, riktigt kul var det att få komma bort från nynäshålan ett tag. Behövdes verkligen! Men jag ljuger ju om jag säger att jag inte var helt slut när jag kom hem. Fick lida lite för allt spring mellan alla dessa affärer - det var värt det! Fick ju med mig så mycket kläder för inte en för dyr peng + en nässug och ett tre pack sommar strumper till moi. Lite stolt över mig själv att jag inte handlade allt som föllt mig i smak ( inredningsprylar, kläder m.m ) allt fokus var till den lille i magen.

 





Hihi! ME ♥ SHOPPING

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh så fina saker ^^

2011-06-10 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin