Kuratortid och föräldrar på papper

DATUM: 2011-07-12 KATEGORI: FINASTE ÄNGELN
Tung och händelsefylld dag. Viktor och jag var på återbesök hos kuratorn igen, den här gången fick vi fylla i lite papper. Det var både på gott och ont som man skrev in sitt/sina namn på papprena. Skönt att det står att vi har fått en liten kille vid namn Nicholaj Ericson och att det står att Viktor och jag är mamma och pappa till honom men det känns dock väldigt jobbigt att vi inte fick behålla honom hos oss.

Pratade också lite om begravningen och om hur vi ville ha den. Viktor och jag har bestämt oss för minneslundet, dels utav att vi är så pass unga så vi inte vet om vi kommer bo kvar på samma plats i all framtid och då skulle det vara hemskt att lämna kvar en oövervakad grav som ingen knappt går till. Nu tänker jag inte sitta här och förklara mig varför vi tar det ena och inte det andra, det räcker bara med att jag säger att det känns mest rätt för oss!



Tack alla fina för omtankarna ni har skänkt, det värmer.

Vi tänker på dig konstant sonen vår. Skulle offra precis allt bara du var här!♥

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

tycker absolut att ni gjort helt rätt som "valt" det era hjärtan och huvud anser vara rätt. Hur jag skulle välja i en liknande situation vet jag inte oc h vill ärligt talat inte eller veta. KRAM!

2011-11-13 @ 13:06:22
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin