VÅRKÄNSLA

DATUM: 2011-01-10 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN

Sitter och pimplar i mig tonvis med te ( mitt nya kaffe ) och har en enorm vårkänsla i kroppen. Det fullständigt bara pirrar i kroppen när jag går ut. Försöker att fixa bloggdesignen lite men det går inge vidare. Fan jag som hade värdens inspiration!


blommigt & fint

Vill göra så mycket idag känns som om jag är full av energi. Ta en långpromenad med hunden som jag gjorde igår, rensa ur hela garderoben upp till loftet, göra om den garderoben till skötrum, måla om hallen. Ja ni fattar jag vill göra allt! Men det ända jag kan göra är att gå ut med hunden. Med resten behöver jag assistans eller målarfärg. Suck!

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 37

SV: Tack detsamma du :) & grattis till graviditeten!

Jag hoppas på att hon vill titta ut tidigare dock hehe.. Drömma kan man ju ;)

2011-01-10 @ 21:07:10
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin