BÄCKENET ELLER RYGGEN?

DATUM: 2011-01-18 KATEGORI: NICHOLAJ I MAGEN
Det gick bra hos sjukgymnasten idag, ska dit igen på måndag. Hon kunde inte avgöra ifall det var ländryggen eller bäckenet som jag har ont i. Det sitter ju så när varandra och det hjälpte inte direkt att jag inte kan ligga på mage pga gradiviteten. Kan till och med vara så att det är båda jag har ont i. Denna vecka ska jag öva på min hållning för ryggens skull. Får se om det blir något bälte senare. Men ikväll blir det ingen träning alls för min del, orkar faktiskt inte. Är alldeles mör i kroppen. Kan ju säga ärligt att det gjorde riktigt ont att bli undersökt..

Efter gymnast besöket så var jag förbi en snabbis på försäkringskassan. Fy fan vad dom är otrevliga! Dit vill jag verkligen inte gå igen, men det kommer jag säkert att behöva göra. Drog hem till min mamma på en kopp kaffe och lite snack. Ibland kan man verkligen behöva ventilera av sig med sin mor om allt och ingenting.

Måste också bara säga att jag är riktigt duktig på att laga mat. Kanske till och med bäst?!?! Gjorde en riktigt god spenat soppa ( rikt på järn ) med ett hårdkokt ägg, en klick grädfil och toppat med hemma gjorda krutonger. Mums, det slank rätt ner i kistan på både mig och Viktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin