PENGAR INSATTA

DATUM: 2010-12-16 KATEGORI: ALLMÄNT
Då har man vart på banken och satt in lönen från hotellet. Men dom kommer nog inte att räka så länge, julklappar måste handlas vilken dag som helst nu. Ska höra med Viktor när han kommer hem om vi ska beställa hem dom där grejerna som vi snackade om innan. Så får man det gjort!

Det var nästan ett mirakel att jag kom fram till banken i det här vädret. För varje steg jag gick så åkte jag tillbaka en liten bit. Så kan det gå när det är halt och snöstorm ute. Ja jag har ju i alla fall varit ute och rört på mig lite så nu behöver jag inte gå ut igen. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin