GRATTIS BROR

DATUM: 2010-12-26 KATEGORI: ALLMÄNT
Jag får ta och gratulera. Min fina "lillebror" Max fyller 17år idag, vart tar tiden vägen. Känns som om det vore i går när vi bara var små skitungar som sprang runt på mörbyvägen och gjorde hyss. Så grattis på dig *bamsekram* !

Igår så vart jag och Viktor bjudna på middag hemma hos min pappa och jenny. Åh vad hon hade lagat mat! Det fanns köttbullar, prinskorvar, kött, potatisgratäng, sallad och bröd ( jag äter inte rött kött så jag tryckte i mig det i fet text ). Men det var jätte gått. Var tvungen att ta mig två portioner. Det var inte bara en mängd mat. Det var en mängd av människor också. Jennys släkt var där + min farmor och farfar + max och jennys två barn. Efter ett tag så bad vi min mamma att hämta upp oss. Åkte hem till henne och spelade charader tills klockan blev 11. Hur kul som helst! Det var länge sen jag skrattade så mycket.

Nånting mer... Jo jag gick in i 4 månaden igår också, snart är jag STOR...!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin