DAN FÖRE DOPPARE DAN

DATUM: 2010-12-23 KATEGORI: ALLMÄNT
Tiden har gått asevärt snabbt, imorgon är det julafton och om en vecka är det nyår. Ufh mår nästan dåligt när man tänker på hur fort tiden bara rinner iväg. Känns som att den sista tiden av året nu har bara tillbringats åt att sitta i soffan och att sova ungefär. Men jag gör så gott jag kan och kan inte gå över de.

Hoppas verkligen för mitt så kallde jobbs del att jag har fått min lön idag. Fick inte hem lönesspecen igår men det brukar jag ju inte heller få den dagen man ska ha den i brevlådan. Men jag säger då de, om inte lönen är på mitt lilla fina bankkort när jag går ut för att handla julklappar om bara någon timme. Då blir det hus och helvete! Det kan jag lova!

Ingen förstör min jul ostraffat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin