DAG 3

DATUM: 2010-12-19 KATEGORI:
Mina föräldrar;

Roland ( pappa ) Ericson heter min pappa men kallas för "Rolle", har själv fått säga det under hela min uppväxt. Han lyssnar liksom inte riktigt på sitt riktiga namn. Född 1964 den 16 december så han fyllde år för bara nån dag sen. Han är uppväxt här i nynäshamn ute på torö med sina två små systrar och självklart sina föräldrar. Målare har han alltid jobbat som, det är det han brinner för. Snickra kan han också göra väldigt bra men han är bäst på målandet. Nu bor han ihop med sin festmö Jenny och dom har precis köpt ett nytt hus som dom ska flytta in i idag.

Ewa ( mamma ) Johansen heter min mamma. Född 1965 den 20 december, måste skynda mig med en present åt henne nu. Min mamma har bott lite överallt kan jag säga. Det jag har lakt mest på minnet är dom gångerna hon har pratat om när hon bodde i norge med sin mamma och pappa. Hennes lillebror kom till världen under deras tid där uppe. Hon jobbar som glasögon stillist inne i hammarbysjöstad på synsam och jag märker att hon trivs med de jobbet. Innan så har hon jobbat på konsum, gottlandslinjen och på ett hotell mer än så kommer jag inte på. Det är säkert mer. Hon bor här i nynäshamn med sin pojkvän Mike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin