DAG 1

DATUM: 2010-12-17 KATEGORI:
Mitt namn är Mica Christina Ericson, dom flesta tror att Mica är ett smeknamn för Mickaela. Men så är det inte! Blev faktiskt döpt med de namnet. Är född i södertälje(BB) den 2 oktober 1990 och uppvuxen i nynäshamn. Mitt så kallade "barnhem" ligger på mörbyvägen och där bodde jag med min mamma, pappa och mina två små bröder tills jag blev 10-11år gammal. Sen funkade det inte mellan min mor och far så det blev flytt och skilsmässa. Mamma flyttade först till järnvägsgatan sen till båtsmansvägen och där bor hon än idag. Pappa flyttade till hamngatan och har precis köpt ett nytt hus och håller på att flytta in i det dom här dagarna. Själv så bor jag med min sambo Viktor på fredsgatan 12b, här har vi bott i över ett år.

Min grundskola hette svandammsskolan. Gick där i 10 är om man räknar med sexårsverksamheten. Sen bar det av till nynäshamns gymnasium, det gick inte så bra där för min del. Lyckades hoppa av två gånger och fick sedan reda på efter andra gången jag hade hoppat av att jag hade grov disiluksi i läsning och skrivning. Dom konstaterade också att jag hade konserations svårigheter också men det kunde dom inte skriva på mina papper, skulle vart tvungen att gå till en annan specialltist på. Orkade inte vänta 10 månader till! Har planer på att plugga upp mina grundämnen på komvux snart.

Läget nu är att jag ska bli mamma i Juli och är jätte spänd och nyfiken inför det. Vad har min framtid planerat för mig? Det återstår att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mica heter jag & är en tjej på 22år Bosatt i nynäshamn med sambon Viktor

Sommarn år 2011 fick vi tillsammans vårat mirakel Nicholaj som föddes den 20 juni klockan 10.32. på morgonen Jag hade drabbats av moderkaksavlossning på vägen in till BB & det tog också våran sons liv ifrån oss Vi både sörjer & kämpar dagligen vidare med våra liv

Vändpunkten och ljuset i våra liv anlände till oss den 21 juni 2012 Våran älskade prins hade blivit storebror till en liten prinsessa vid namn Tindra
bloglovin